Segmen : Seorang Syed Nak Bloglist!


Syarat-syarat untuk sertai segmen "Seorang Syed Nak Bloglist!"

1. Anda haruslah mempunyai blog yang aktif

2. Follow blog  Seorang Syed 

3. Follow Google+ Seorang Syed 

4. Buat satu entry di blog anda bertajuk "Segmen : Seorang Syed Nak Bloglist!"

5. Nyatakan kenapa anda mahu berada di dalam bloglist Seorang Syed dan tulis short review tentang blog Seorang Syed (kalau nak tulis panjang pun no hal)

6. Jangan lupa letak banner segmen aku di atas dan back link kepada blog ini

7. Comment entry penyertaan di bawah 


Assalamualaikum W.B.T
Buat pertama kali saya menyertai segmen dari blog Seorang Syed harap-harap ada lah rezeki kali ini untuk saya mnjadi salah seorang bloglist Syed. Kalau tiada rezeki tidak mengapa mungkin rezeki saya di segmen yang lain mungkin. Insyaallah

Saya bercakap terus terang sebenarnya saya ingin sangat untuk menjadi salah seorang bloglist Syed. Saya memang tidak pernah berjumpa lagi Syed depan-depan tetapi bagi saya mesti Syed ni seorang yang peramah dan baik. Syed juga adalah seorang guru. Mesti punya peramah. Saya pernah menjadikan Blog Seorang Syed ini sebagai inspirasi saya untuk menempah design blog. Saya sangat suka dengan kombinasi warna yang ditampilkan dalam template blog Seorang Syed kerana warna Biru Cair tu adalah salah satu warna kegemaran saya juga. Bagi saya template blog Seorang Syed ini simple but nice. Bukan sahaja design blog yang okay tetapi isi kandungan dalam setiap entry yang di post sangat seronok dibaca oleh pembaca. Bagi saya isi entry yang sangat mantap dan bermanfaat bagi semua. Saya mendoakan Syed sentiasa berjaya dan istiqamah dalam karier dan sentiasa terus disayangi oleh semua orang.

Catat Ulasan

9 Ulasan

  1. Waalaikumussalam, haha thanks for joining Faiq. Peramah ke? tak tahu lah kena jumpa sendiri nanti baru tahu kahkah. Banyaknya bold nama saya dalam entry ni rasa macam retis pulak dekat sini sebab penuh dengan nama sendiri haha. Thanks again for joining and the review! All the best Faiq :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehe, insyaallah suatu hari nanti kita akan bertemu :)

      Padam
  2. Semoga berjaya dlm GA ini...

    BalasPadam
  3. Selamat bersegmen. Qbal follow sini dari segmen yang sama. Goodluck!
    Fazroliqbal.blogspot.com

    BalasPadam